söndag 3 juli 2011

I mitt huvud just nu...

Jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska skriva om idag.

Ska jag kanske berätta om kvällen på Logen i fredags som inte alls blev vad jag trodde men som ändå var rätt kul? Hur kvällen började trevligt med jätte entrecote skivor och kubbspel i kompisens trädgård. Att jag svängde om med trevliga kavaljeer i både bugg och foxtrot så det stod härliga till.

Eller ska jag berätta om hur fantastiska alla mina nya arbetskamrater är och hur glad jag är som har fått komma in och bli välkomnad i deras liv? Att jag numera omger mig med positiva killar och tjejer i alla åldrar som visserligen "iar" men är långtifrån några sura närkingar.

Eller om den goa tjej som blev min Facebook kompis häromdagen... Den lilla tjej som jag träffade första gången när hon bara var 7 år och som jag har haft förmånen att följa om än på lite avstånd de sista åren? Hur hon förändrades från en bestämd ung tös till en trevlig ung dam med hjärtat på rätta stället.

Jag skulle också kunna skriva om mina vedermödor med att klippa häcken som går runt min tomt och hur jag drar mig för detta varje år? Hur jag varje år funderar på att kapa mer och mer på den men sedan blir den lika kantigt klippt ändå.

Eller att jag var så trött igår att jag sov med sovrumsfönstret öppet om än med fönsterlåset på? Det har aldrig hänt tidigare eftersom jag inbillar mig allt möjligt när jag är ensam och det är mörkt!

Nä, det blir nog inget av något men ändå en kort resumé av mina tankar ikväll.
Tjoho! En vecka kvar innan det är 5 veckors semester!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar