lördag 20 augusti 2011

Cypern i bilder

Båtutflykterna som vi gjorde de sista två dagarna var bland det härligaste jag har gjort på länge. Total avkoppling och en känsla av frihet och jag ville bara stanna tiden...


Givetvis hann vi också med en grekisk afton och jag fick vara med på ett litet hörn. Det slutade med att han balanserade 16 glas på huvudet!



Ibland behövdes en paus från den stekande solen och vad passar väl bättre med en kall Carlsberg? Jag sköljde förståss ner den med lite vatten efteråt.


Ett dopp i det underbara blåa vattnet!


På väg till båten. Varför inte förena kultur med sol och bad? Först Famagusta på avstånd och sedan bad tillsammans med hungriga fiskar.


Första kvällen på restaurang. Ryggen bränner men med ett glas rött Olympus cypriotiskt vin är det snart glömt!

2 kommentarer:

  1. Härligt att se att du mår bra. Jag följer er alla på avstånd.

    Kram från en "gammal" arbetskamrat
    //Ingalill

    SvaraRadera
  2. Hej Ingalill! Hoppas allt är bra med dig! Tack för kommentaren. Hade tjejträff idag med gamla arbetskamrater från den gamla goda tiden. Kul att ses igen! Kram!

    SvaraRadera