fredag 6 maj 2011

Det skulle bli 7 men blev 8 istället...





  • Född i Kiruna men flyttade till Enköping när jag var 3 månader. Skrek hela natten på tåget till allas förtvivlan. Sedan hade jag skrikit klart.


  • Är en obotlig romantiker. Tror fortfarande att prinsen på den vita hästen ska komma ridande och att vi ska leva lyckliga i alla år.


  • Ser helst romantiska komedier hemma i soffan - ensam och ostörd.



  • Samlar på recept och har en förkärlek för kokböcker men tillagar sällan något från dem. Jag fixar till något ur eget huvud istället.


  • Jag drömde i tonåren att bli polis men var både för kort och hade för dålig syn.


  • Jag är en riktig schlagernörd. Speciellt Linda Bentzing för texterna och tempot i låtarna.


  • Jag är egentligen ganska långsint men har stort tålamod och lång stubin.


  • Jag är en person som inte gillar när det är för mycket rutiner och förutsägbarhet. Då söker jag nya äventyr!


Ja det var lite om mig som ni kanske inte visste. Det var kul att reflektera lite och skriva ned tankarna!

2 kommentarer:

  1. Visst var det en en rolig utmaning. Borde man göra oftare! Kram

    SvaraRadera
  2. Fin bild av dig! Du hade helt rätt med åtta punkter, det skulle det ha varit egentligen.

    Kram,

    SvaraRadera