lördag 9 april 2011

Det händer saker!

Jag kavlar upp ärmarna och tänkte skriva några rader. Ser att det var ett tag sist.
Idag har jag haft en fantastiskt skön avkopplande dag med en kär vän. Vi drog ner på stan på jakt efter ett par nya jeans åt mig. Jag krymper mig ur alla mina kläder successivt och nu var jag så sugen på något nytt. Jag har inte handlat något sedan operationen. Hittade ett par jeans i stl 48!!!! som jag kom i! Helt överlycklig! När hade jag den storleken sist! Ok, jag kunde inte riktigt få igen blixtlåset men ett par veckor och sedan kommer de att sitta som gjutna. Det låter väl helkrazy att köpa för små byxor men i snitt minskar jag 1 kg per vecka och dessa var dessutom rea. Jag var helnöjd när vi gick hemåt. På eftermiddagen satt vi på kompisens altan och lapade sol. Mmmmm va skönt det var! Evigheter sedan vi sågs så tiden rann iväg förståss.

Ikväll packar jag väskan för en kort sejour på annan ort i morgon och måndag. Sedan hem och packa om för en workshop tripp till Oslo tis-tors. Det händer mycket den närmsta tiden. Kul när det händer saker men det är lite mycket nu! På tisdag är också ett annat spännande besök inbokat. Då gäller det att vara sig själv, dvs charmig och positiv! Ha ha!

Förresten, resan till Säfsen var sååå kul! För första gången på år kunde jag ha spända pjäxor hela dagarna utan att få ont i vaderna. Åkningen bara flöt på och jag har inte haft så lätt i pisterna någonsin! Att gå ner i vikt är inte bara nyttigt utan kul för kroppen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar