fredag 15 april 2011

Städenergi? Inte jag i alla fall...

Hemma igen efter en härlig tripp till Oslo. Mycket jobb förståss men också tid att sova ut. Trodde jag skulle vara utsövd men märker att så fort jag slarvar med vatten eller inte äter som jag ska så blir jag så trött! Trodde det var veckans äventyr som tog ut sin rätt men efter lite tacos ikväll så har jag ny energi.

I morgon ska sonen och jag upp i ottan för att spela fotbollsmatch på konstgräs i Örebro. När vi kommer hem därifrån, i skaplig tid, blir det nog att ta fram dammsugaren ett tag. Det har dammat igen här hemma. Jag önskar jag var en sådan där som gillade att städa och feja men måste erkänna att det är inte min passion i livet. Fattar egentligen inte varför man går och drar sig för det men det är ju så tråkigt. Men belöningen kommer på kvällen då vi ska ta premiärgrillningen på nya altanen. Dags att ta undan presenningen och städa fram utemöblerna! Vilken härlig tid som väntar oss nu!

1 kommentar:

  1. Ja, nu är det den allra bästa tiden, när allt ligger framför oss. Allt är möjligt. Jag måste tvinga mig själv städa. Idag ska jag städa i trädgården.
    Kram

    SvaraRadera