fredag 18 mars 2011

Update

Idag kom det snö igen - det var tungt att skotta.
Bofinken Knut tog för sig av fågelbordet i morse - glad att han har kommit.
Pappa ringde och frågade om S och jag ville ha Spagetti och köttfärssås i matlåda - Ja tack!
Två intervjuer nästa vecka - ser jag fram emot.
S och jag hyrde film ikväll - det är filmtajm.
Första taco måltiden för mig på drygt två månader - blev väldigt mätt!
Vikten står still igen - befinner mig på en trappa igen.
Jag börjar få vårkänslor - fast jag försöker trycka ner dem igen. Känslomässiga toppar och dalar känner jag mig inte mogen inför.
Mamma gav mig något att tänka på idag - Uppslukas av jobbet - Vet inte om det är så positivt egentligen - vad gör man den dagen då det inte finns kvar?
Håller på att titta på en ny utmaning nu - har så svårt att låta bli! Det där med rutin och vardag verkar inte vara något för mig.
Lyssnar på stämmor på cd - på torsdag blir det förhoppningsvis körstämmor till den här damen (Eva Hillered) i Karlstad:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar