torsdag 24 mars 2011

Mycket åka idag...

Idag var jag på en lyckad jobb intervju i alla fall! Kände mig så nöjd efteråt. Om det blir något eller om jag är en av tre igen det står skrivet i stjärnorna! Men jag kunde inte ha gjort eller sagt något annat! Där vill jag jobba! Verkar som ett toppenställe!

Ikväll drog jag till Karlstad med kören och var med på release party med Eva Hillered. Det var kul och annorlunda. Vi sjöng på ett ställe som heter Café August på Hammarö. Jag kan verkligen rekommendera stället. Inredning i marint tema med gamla fiskenät i tak och väggar. Fisketavlor av alla de slag och mysig träinredning. Speciellt härligt på sommaren när man kan sitta ute och fika och lyssna på musik samtidigt som man blickar ut över vattnet. Det vore grejor det! Spelningen, ja det var inte så mycket folk men de som var där var nog rätt så nöjda. Och jag tycker kören gjorde bra ifrån sig!

Trött trött trött när jag brassade hem i full fart.... Nu väntar bingen och sedan är det äntligen fredag!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Låter som om du haft en jättefin dag. Håller tummarna för dig.

    Kram från mig

    SvaraRadera