måndag 14 mars 2011

Måndagkväll

Jag har upptäckt något hos mig själv som jag inte visste tidigare. En fascination för något speciellt och en förmåga jag inte heller har sett förrut. De sista veckorna har jag visat det för mig själv flera gånger efter varandra. Jag trodde jag kände mig själv men kanske det är så att vissa situationer lockar fram oanade egenskaper. Det gör mig än mer övertygad om vad jag ska rikta in mig på. Nu gäller det att fortsätta på samma bana. Målet har jag stakat ut och dit ska jag!
Jag är 43 år och förundras över att det har tagit så lång tid att komma till insikt om vissa saker. Jag nådde inte hela vägen fram idag och är fortfarande lite 'pissed off'. Men när det gäller plan B så avgick jag med segern och det kunde inte ha gått bättre!
Så ikväll firar jag med vaniljyougart och mango fast champagne hade ju smällt högre förståss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar